به گفته ناشر در میان کتابهایی که تاکنون در زمینه خلق آگهیهای تبلیغاتی نوشته شده است، کتاب تبلیغات خلاق لوک سولیوان، همچنان مفیدترین کتاب موجود است.
لوک سولیوان نویسنده موفق آگهی های تبلیغات محصولاتی چون: میلر لایت، تایم، بی.ام.و ، و لی است. نظریه تبلیغات خلاق، با برن باخ متولد شد و پس از او گسترش یافت.به طوری که در حال حاضر بیشتر نویسندگان مطرح آگهی های تبلیغاتی در دنیا، پیرو این مسئله هستند.
این نظریه در مقابل نظریه تبلیغات برای فروش که در آن جنبه های زیبا شناسی تبلیغ اهمیت ثانویه دارد مطرح شده است.
کتاب تبلیغات خلاق برای کسانی که میخواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند، کتابی بسیار آموزنده است.
نویسنده کتاب لوک سولیوان تا کنون بیش از بیست بار موفق شده است جایزه وان شو را که در دنیای تبلیغات به عنوان اسکار از آن یاد میشود به دست آورد.
انتشارات سیته ناشر کتاب تبلیغات خلاق را در بهار 1390 در قطع رقعی به قیمت 6500 تومان در 120 صفحه منتشر کرده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.